7.07.2016

Nasıl Kendi MLP Tasarımımı Yapabilirim ?

Nasıl Kendi MLP Tasarımı Yapabilirim ?

Evet bu herkesin sordugu bi soru.Aslında herkes billiyorki windowsun kendi programı olan paintten yapıldıgını ama paint zor bir program ve ustaların işi ama daha kolay bir program varmı?acemiler için yani yeni olanlar ?Ben mesela bir acemiyim çünkü bu işe yeni başladım.Bana göre paint.net bizim windowsun paintden daha kolay .Photoshopu soracak olursanız o daha zor bence .Yani zor dedigim bunları ögrenmeniz için egitimden gecmeniz gerekirki bundada gecmelisiniz ama oradaki eşyaları biraz kurcalarsanız neyin ne işi yaptıgını anlayabilirsiniz çünkü ben öyle yaptım :D.Neyse peki bu programı nerden indircez?Aşagıdaki linkten hemen indirebilirsiniz :D .

http://s2.dosya.tc/server2/8jnozq/paint.net.4.0.8.install.zip.html
http://s2.dosya.tc/server2/8jnozq/paint.net.4.0.8.install.zip.html
Arkadaşlar bunuda ben yaptım paint.net ten yorumları bekliyorum :D .
NOT:MC skinim :D
Baseyi soracak olursanız :D
Kendinize iyi bakın iyi mutlu GÜNLERRR :D 
Disqus Yorumları Yükle

0 yorum